مسیره زندگی مثله یه روده
که آخر دل به دریا میسپاره
اگه بالا و پایین داره اما
تهش حسه رسیدن موندگاره
تو را من چشم در راهم......ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01
يه عاشق چيزي جز عشق تو سرش نيست
يه عاشق فكر سود و ضررش نيست
همه خوب و بد قصه اش و ميخواد
يه عاشق نگرون آخرش نيست
+آهنگ يه عاشق از ابي جان :)
تو را من چشم در راهم......ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01

داشتم به صدات گوش میدادم,حواسم به حرفات نبود...
+
دلم برای شنیدن صدات تنگ شده....آخه چرا نمییییشه؟؟؟
ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01
تو با دلتنگياي من،تو با اين جاده همدستي...تظاهر كن ازم دوري تظاهر ميكنم هستي...
تو را من چشم در راهم......
ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01

خورشیدی از میان دستان ما طلوع میکند
وقتی تو برای رسیدن ِ به من از تاریکی شب نمی هراسی
و من به تو به اندازه ی روشنایی روز مشتاقم...

تو را من چشم در راهم......
ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01
شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم . . .
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود . . .
« شیخ بهایی»
تو را من چشم در راهم......ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01
همیشه وقتی نتیجه منفی گرفتم که خودمو با دیگران مقایسه کردم:)
هر کسی شکل خودشه
تو را من چشم در راهم......ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01